MIÉRT DESIGN THINKING?

A mai digitalizálódó és gyorsuló világban a komplexitás egyre nő, az ügyfelek igényei egyre szélesebb körűek, pár fős startupok képesek multinacionális vállalatokat is megingatni.

Emellett az egyre rövidülő generációs ciklusok következtében (beleértve a lassan teljesen digitális nemzedéket) a munkavállalók is egyre több különböző elképzeléssel és igényekkel lépnek be a munka világába, amelyek a cég belső folyamatait is megkérdőjelezik, hogy életképes-e még az a működési modell, felépítés, struktúra és kultúra, amely alapján eddig működött.

Ezek a folyamatok szignifikáns kihívások elé állítják a vállalatokat, azonban mindez óriási lehetőségeket is rejt magában.

Ezáltal válik szükségessé a problémák más szempontú megközelítése, megértése és megoldása, illetve a felhasználói élmény / ügyfélélmény figyelembe vétele (UX = user experience / CX = customer experience), amikor termékek, folyamatok vagy szolgáltatások fejlesztése, digitalizálása vagy optimalizálása történik.

A Design Thinking (Service Design) egy rendkívül jól működő agilis módszertan és ügyfélközpontú gondolkodásmód a problémák újszerű megvilágítására és megoldására. Eszköztárával a kihívások átkeretezhetők, illetve segítségével sikeresebb termékeket, szolgáltatásokat, folyamatokat és stratégiákat lehet kialakítani.

Ezen gondolkodásmód elmélyülése nagyban hozzásegíthet minden típusú és méretű szervezetet (startupoktól multinacionális vállalatokig for- és non-profit szektorban vagy állami vállalatoknál), hogy hatékonyabb, rugalmasabb és gyorsabb legyen. Éberebbé és összetartóbbá teszi a szervezetet, hogy jobban tudjon reagálni a környezeti változásokra és kihívásokra.

TOVÁBB
Ingyenes DEMO

Érdeklődöm!

  Elolvastam és elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatót.